-A1 SELIDBE BEOGRAD-
RAZLIKE IZMEĐU SELIDBE STANA I FIRME

SPECIFIČNOSTI KOD SELIDBE STANOVA I POSLOVNIH PROSTORA

Možda mislite da je svako preseljenje isto, ali stambena i selidbe poslovnog prostora imaju vrlo malo zajedničkog. U stvari, njihove sličnosti počinju i završavaju se sa: selidbenim stvarima. Osim toga, ove dve vrste preseljenja su prilično različite. A1 agencija za selidbe Beograd u nastavku će vam predstaviti suštinske razlike.

SELIDBE STAMBENOG PROSTORA

Proces preseljenja kuće je prilično poznat. Počinjete sa pronalaženjem novog mesta za život, a zatim morate da prenesete svoje stvari iz sadašnjeg doma u novi. Ili vi ili kompanija za selidbe koja pruža punu uslugu pakuje vaše stvari i rastavlja nameštaj. Angažujete agenciju za selidbe koja će obaviti podizanje teških tereta, utovariti vaše stvari u kamion i istovariti ih u vaš novi dom. Možete čak da im date da raspakuju sve vaše kutije i odlože materijal za pakovanje.

Selidbe se mogu obaviti u kratkom roku ili planirati unapred. Kompanije za selidbe zasnivaju svoje ponude na osnovu toga koliko je selidbe potrebno za posao i koliko sati će to trajati. Dodatne usluge kao što su pakovanje i raspakivanje se dodatno plaćaju. Najizazovniji deo preseljenja kuće je pažljivo prebacivanje glomaznih ili prevelikih predmeta, ili krhkih komada. Profesionalne agencije za selidbe Beograd imaju iskustvo i opremu da sa lakoćom obavlja ove zadatke.

selidbe-poslovnog-prostora-u-shoping-centru

SELIDBE POSLOVNOG PROSTORA, FIRME I KANCELARIJE

Selidbe firme poslovnog prostora i kancelarija uključuju mnoge od istih osnovnih principa kao i stambene selidbe, ali u većem obimu. Ove selidbe mogu biti bilo šta, od male kancelarije ili izloga do velike korporativne kancelarije ili fabrike. Proces komercijalnog preseljenja je složeniji nego kod kuće, jer će svako kašnjenje uticati na poslovanje.

KLJUČNI FAKTORI KOD SELIDBE POSLOVNIH PROSTORA

Selidba poslovnog prostora zahteva više planiranja

Kada je u pitanju premeštanje preduzeća, ključno je planirati unapred. Vlasnici preduzeća ne samo da će želeti da izaberu dan i vreme sa minimalnim uticajem na svakodnevne operacije, već i da dostave obaveštenja zaposlenima o predstojećem preseljenju.

U zavisnosti od veličine i prirode vašeg poslovanja, biće vam potrebna posebna oprema i dosta radne snage. Za pomeranje teških ili glomaznih predmeta mogu biti potrebni viljuškari, dizalice i ručni kamioni. Mašine, nameštaj i velika oprema zahtevaju veštinu i znanje kako da se presele, a profesionalna kompanija za selidbe poslovnog prostora će pažljivo postupati sa ovim stvarima.

Selidbe poslovnog prostora su često dostupni danonoćno, omogućavajući vlasnicima preduzeća da odaberu svoj pristup selidbi. Mogu se zakazati selidbe preko noći ili vikenda kako bi se izbegle smetnje tokom radnog vremena.

Preduzeća imaju osetljive materijale za selidbe

Kada je u pitanju preseljenje vaše kuće, vaši osetljivi materijali i informacije su verovatno prilično ograničeni. Možete da nosite svoja privatna dokumenta kao što su pasoši, matične knjige rođenih i poreska dokumenta, kao i da spakujete svoj laptop ili tablet u torbu koju nosite sami. Međutim, kada je reč o premeštanju preduzeća, postoji mnogo veoma osetljivih stvari koje treba uzeti u obzir.

selidba-u-hali-pionir

Selidba poslovnog prostora uključuju transport papirologije kompanije, finansijske evidencije i još mnogo toga. Preduzeća takođe imaju računare i servere koji čuvaju osetljive informacije. Postoje zakoni o zaštiti podataka koji zahtevaju od preduzeća da čuvaju ove informacije bezbednim u svakom trenutku, uključujući i tokom selidbe.

Zbog osetljivosti opreme i podataka koji se transportuju, uverite se da vaša agencija za selidbe ima proces provere za svoje selidbe, kao što je zahtevanje provere prošlosti i pregleda referenci pouzdanih zaposlenih.

Selidbe kancelarija imaju dosta elektronske opreme

Stanovnici su stručnjaci za bezbedno premeštanje televizora, mikrotalasnih pećnica i ličnih računara od kuće do kuće. Komercijalni selidbe moraju da urade isto za raznovrsnu elektronsku opremu.

Elektronika koja se koristi u kancelarijama može da se kreće od selidbe računara, monitora i štampača, do fotokopir aparata i čitavih IT odeljenja. Prodajne mašine, frižideri i aparati za kafu takođe mogu biti deo jednačine.

Kada planirate logistiku vašeg preseljenja, vaša kompanija za komercijalne selidbe će izvršiti popis svih ovih velikih i delikatnih elektronskih predmeta.

Ima dosta teških i specijalnih tereta

Mašine za prodaju i fotokopir mašine nisu jedine velike stvari koje treba premeštati. Za mnoga preduzeća, ovo takođe uključuje kancelarijski pribor kao što su stolovi i stolice. Fabrikama, proizvodnim i magacinskim objektima biće potrebna pomoć pri premeštanju velike opreme i mašina.

Za premeštanje velikih, teških ili nezgodnih predmeta, profesionalne selidbe poslovnog prostora imaju specijalnu opremu i taktiku da ih iznesu iz zgrade u vašu novu. Oni su obrazovani, osigurani i spremni da bezbedno premeste ove predmete.

Za sve vrste selidbe naša agencija za selidbe A1 stoji Vam na raspolaganju. Kontaktirajte nas za besplatnu procenu selidbe!

phone-icon
email-icon
viber-icon
map-icon
top-up-icon